אנו עושים הכל על מנת שתקבל את המוצרים בזמן.
לאחר שתשלים את התשלום שלך, תקבל מאיתנו הודעת אימייל לאישור תשלום ואנו נתחיל לעבד את ההזמנה שלך.
אנו עושים כמיטב יכולתנו לעבד ולשלוח סחורות מהר ככל האפשר, בדרך כלל בתוך 2 ימי עסקים. אם כל פריט שבחרת אינו זמין, ניצור איתך קשר באמצעות דואר אלקטרוני או טלפון. זמן משלוח – תלוי בשיטת המשלוח שתבחר.

המעקב החי זמין רק לאחר שהספק יסרוק תחילה את החבילה. בין הזמן שהפריט משאיר פנומה לבין הזמן שבו הוא נסרק, מספרי המעקב עשויים שלא להציג תוצאות כלשהן.
אם אתה זקוק לעזרה כלשהי, צור איתנו קשר, וציטט את מספר ההזמנה שלך ואת מספר המעקב, ונשמח לבדוק את סטטוס ההזמנה.

לאחר שהתשלום שלך יאושר, עליך לקבל דוא”ל באופן אוטומטי מהשרת המאשר את ההזמנה.
תוכנת הדוא”ל עשויה לחסום הודעות דוא”ל של Fennoma, כי המערכת עלולה לחשוב שהאימייל שלנו הוא דואר זבל, כתובת דוא”ל: [email protected] בדוק תחילה את תיקיות דואר הזבל של דואר הזבל / JUNK.
אם עדיין לא מצאת את הדוא”ל, צור איתנו קשר.

ב fennoma, אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח את הפרטיות שלך ואת בטיחות קניות באינטרנט.
כל פרטי החיוב מעובדים על ידי חברות מובילות בתעשייה של צד שלישי –
המדיניות של Fennoma אינה לשתף את פרטי הלקוחות שלנו עם צד שלישי כלשהו. לעולם לא נשתף את המידע האישי והפרטי שלך עם אף אחד, וכל מידע אישי שנאסף על ידינו משמש רק כדי לעבד כראוי ולספק את ההזמנה..

תודה רבה 

אנו נשמח לשרת אתכם בכל דרך אפשרית.
במידה ונתקלת בבעיה בתהליך הרכישה צור קשר במייל: [email protected]  ונציג מטעמינו יחזור אליך עד 24 שעות.